טיפול בגלי הלם לחולי סוכרת

טיפול בגלי הלםסוכרת מזוהה עם נזק לעצבים וכלי הדם, כמו גם עם נוכחות פצעים כרוניים, שבאלפי מקרים מידי שנה כרוכים בקטיעות רגל תחתונה.

פיתוח המערכת לטיפול בגלי הלם נושא את הפוטנציאל להפחית במידה ניכרת את מספר קטיעות הרגליים בעתיד הנראה לעין.
ביישום אנרגיה גבוהה, גלי הלם אקוסטי, ממריצים באופן פעיל את תהליכי ההתחדשות הביולוגיים ויכולת המטופל לייצר גורמי גדילה כגון אנזים eNOS ומולקולות איתות VEGF. טכנולוגיה חדשנית זו מאפשרת התחדשות מהירה וקבועה יותר של פצעים כרוניים ברגליים.

מצבים המטופלים בגלי הלם

טיפול זה יעיל למגוון נרחב של מצבים רפואיים, ובעיקר למצבים פתולוגיים של רקמות החיבור ברצועות ובגידים במפרקים כגון דלקת גידים כרונית, מרפק טניס, כתף קפואה, בעיות של ושרירים, בעיות ירכיים, תסמונת התעלה הקרפלית, דלקת בקשת כף הרגל, דלקת בגיד אכילס, או דורבן.

גלי ההלם משפיעים על העצמות ומובילים לאיחוי וריפוי במצבים של חוסר איחוי בעצמות הקטנות של כף היד, או שברי מאמץ. הטיפול פותר אף בעיות בעמוד השדרה, שרירים תפוסים וכאבי גב. מחקרים חדשים מוכיחים כי טיפול בגלי הלם מהווה השפעה מצוינת ומקדם ריפוי מטופלים עם סוכרת, הסובלים מפצעי לחץ, כיבים סוכרתיים ומגוון כבי עור, שמצבם לא השתפר עם טיפולים אחרים.

טיפול קצר

טיפול בגלי הלם משפר מצבים של הסתיידות גידים מקומית והתפתחות דלקת. במהלך הטיפול, מוסדרת ומוגברת זרימת הדם לאזור הפגוע, עד להעלמת הכאב והדלקת. זהו טיפול קצר שאינו כרוך בהרדמה מקומית.

הטיפול נמשך בין עשר דקות עד שעה וחוזר על עצמו אחת לשבועיים בהתאם לצורך. המכשיר מצויד במוליך שאינו ממוקד, מה שהופך את הטיפול לנטול כאבים ונסבל היטב על ידי המטופל. לפני שגלי ההלם מוחלים על האזור הפגוע, הפצע מחוטא וג'ל אולטרסאונד סטרילי מיושם ישירות על גבי הפצע, אשר לאחר מכן מכוסה בבד סטרילי. בהמשך מוחל ג'ל אולטסאונד נוסף על נייר סטרילי, כדי שניתן יהיה להחיל את הגלים על הפצע בבטחה וללא בעיות.

מספר הגלים המיושם תלוי בסוג וגודל הפצע, ולאחר הטיפול הפצע נמרח במשחה סטנדרטית. הטיפול אינו כרוך בתופעות לוואי, ואם מתרחשות תופעות לוואי, הן נדירות, קטנות וקצרות מועד ומתבטאות באדמומיות, גירוד או כאב קל, אך גם תופעות לוואי אלו אינן מתרחשות עם השימוש במכשירים החדשים.

בטיחות ויעילות הטיפול

טכנולוגיית טיפול בגלי הלם מיושמת באירופה כבר למעלה מחמישים שנים. זוהי שיטת טיפול שאינה פולשנית ובטוחה. מדענים פרסמו תוצאות מחקרים המוכיחים שיעורי הצלחה גבוהים ביותר כתוצאה מהטיפול, שהוביל לשיפור ניכר בקרב המטופלים. יעילות הטיפול מתבטאת בשיפור איכות החיים, הפחתת עוצמת הכאבים ושיפור התפקוד הכלי.

טיפול זה ניתן במצבים בהם טיפולי פיזיותרפיה, ניתוחים אורטופדיים, כאבים עזים, או טיפולים תרופתיים לא שיפרו את המצב. זוהי שיטת טיפול יעילה יותר, המהווה חלופה מוכחת ויעילה למצבים אורתופדיים שונים. החל משנות השמונים, טכנולוגיית הטיפול בגלי הלם מוכרת גם כפתרון לריסוק אבנים חוץ גופי בכליות.

אולי יעניין אותך גם:

מחקר מצא כי לייזר יכול להאיץ את קצב החלמת פצעים בעכברים עם סוכרת

המרכז לטיפול ואבחון סוכרת

המרכז לטיפול ואבחון סוכרת מתמחה במתן מידע בתחום טיפול ואבחון סוכרת, כל מה שרציתם לדעת על טיפול ואבחון סוכרת. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה:
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
מדריך כושר
מעבר לאימונים: איך ביטוח מדריך כושר יכול לשמור על עסקך

עבור חובבי כושר, הפיכת תשוקה למקצוע יכולה להביא לתחושת סיפוק שאין שני לה. עם זאת, עם הריגוש של הדרכת אחרים במסע הבריאות שלהם מגיע סט של סיכונים ואחריות שאין להקל בהם ראש. בטיחות הלקוחות וביטחון העסק נמצאים בידי המדריך, מה שהופך את ביטוח מדריכי הכושר לא רק לאופציה, אלא למגן חיוני בעולם רווי אי ודאויות.

לקריאת המאמר »
כאבים במפשעה
ספורט הרפתקני ואמצעי בטיחות

מאז ומתמיד, אנשים היו הרפתקנים, סקרנים, בחנו את גבולות היכולת האנושית ובדקו מה הם יכולים לעשות ומה לא. זה בא לידי ביטוי בצורות שונות. אחת מהן היא ספורט הרפתקני. מה שאנחנו נוהגים לקרוא ספורט אקסטרים.

לקריאת המאמר »
סוכרת
מהפכה בניהול סוכרת חקר פריצות דרך במכשירים חכמים, תרופות וטיפולים חלופיים

סוכרת, מצב כרוני המאופיין ברמות סוכר גבוהות בדם, משפיע על מיליוני אנשים ברחבי העולם. מאמר זה מתעמק בפיתוחים החדשניים בטיפול בסוכרת, לרבות שימוש במכשירים חכמים, תרופות חדשות ושיטות טיפול חלופיות.

לקריאת המאמר »
תזונה
כיצד לשפר את בריאות מערכת העיכול שלך באמצעות תזונה ושינויים באורח החיים

בריאות מערכת העיכול ממלאת תפקיד מכריע בשמירה על רווחה כללית ומושפעת באופן משמעותי מהתזונה ובחירות אורח החיים של האדם. מערכת עיכול מתפקדת היטב מבטיחה שגופנו יקבל את החומרים המזינים והאנרגיה הדרושים תוך כדי סילוק פסולת. עם זאת, אורח חיים מלחיץ, הרגלי אכילה לא נכונים וצריכה לא מבוקרת עלולים להשפיע לרעה על מערכת העיכול, מה שמוביל לבעיות בריאותיות שונות לטווח הקצר ולטווח הארוך. במאמר מקיף זה, נחקור את ההשפעות של גורמים אלה על בריאות מערכת העיכול ונספק טיפים מעשיים לשיקום ושמירה על מערכת עיכול בריאה.

לקריאת המאמר »
מאמנת אישית
יעל אליה – מאמנת אישית שהיא גם מאמנת כושר, כל מה שאתם צריכים בשביל להתאמן בכיף!

אנשים רבים מתקשים לעשות את השינוי הנדרש מישיבה על הספה ללא מעש, למצב בו הם צריכים ללכת פעם או פעמיים בשבוע להתאמן. ישנם אנשים שמראש מוותרים על הצורך לבצע שינוי כזה. הם מודעים לעובדה שאינם יכולים, או מקבלים את זה שאינם רוצים בכך. הם מוכנים גם להתמודד עם ההשלכות הפיזיולוגיות והבריאותיות הכרוכות בהחלטה שלא לבצע את השינוי הנדרש.

לקריאת המאמר »
דילוג לתוכן