האגודה הישראלית לסוכרת

חולי סוכרת מבוגרים מסוג 2, מוצאים באגודה הישראלית לסוכרת בית חם בכל הקשור לקבלת מידע עדכני ומועיל על המחלה ולאופן ההתמודדות היומיומית עמה ועם האתגרים שהיא מציבה.

האגודה הישראלית לסוכרת הוקמה בשנת 1954 ושמה לה למטרה לשפר את חייהם ובריאותם של חולי הסוכרת, לקדם מחקרים חדשניים בנושא ולהביא את המחלה למודעות ציבורית מונעת. כיום חברים באגודה רופאים ומומחים שונים, אחיות, דיאטניות וכמובן חולי סוכרת ותיקים וחדשים.

קידום ופיתוח

האגודה הישראלית לסוכרת שמה לה למטרה לתרום לקידום ופיתוח המחקר המדעי בסוכרת, על מנת להביא לייעול הטיפול בחולים. האגודה מעניקה מלגות מחקר, מקיימת קשרים עם מרכזי מחקר אחרים המתמקדים במחלה ועם הארגון העולמי לחקר הסוכרת, מחברת בין רופאים וחוקרים  ישראליים לעמיתיהם בחו"ל ומשתתפת בכל הכינוסים המדעיים החשובים בתחום.

חינוך ומודעות

האגודה לסוכרת בישראל מקיימת ימי עיון והדרכה לרופאים, אחיות, דיאטניות ומטפלים שונים ומעדכנת אותם במידע שוטף ובכל חידושי המחקרים  האחרונים על המחלה וכן על סיבוכי הסוכרת. מלבד זאת, מטרה עיקרית וחשובה לאין שיעור היא הדרכת החולים הסוכרתיים עצמם לקחת אחריות על בריאותם ולספק להם את כל המידע הנחוץ לשם כך.

האגודה מוציאה לאור פרסומים שונים, מקיימת הרצאות, כנסים ימי בריאות ועוד, על מנת לתמוך בחולי הסוכרת ולעורר מודעות למחלה ולמניעת סוכרת בקרב האוכלוסייה הבריאה ואנשי רפואה ומדע.

כמו כן, מתקיימים ימי עיון לבעלי מקצוע שונים ולנותני שירותים תומכים המהווים חלק מהקהילה המקצועית, המסייעת לחולי הסוכרת.

חלק חשוב בעילות החינוך והמודעות הוא פרסומים להגברת המודעות הציבורית למחלה ולמניעתה, וזאת על ידי עידוד של פעילות גופנית, תזונה נכונה, אורח חיים בריא יותר וכו'.

תמיכה ואיכות חיים

סניפיה של האגודה הישראלית לסוכרת פזורים בכל רחבי הארץ, על מנת להעניק שירותים תומכים קרוב  ככל האפשר לכל החולים והחברים בה. הדבר הוא בעל ערך רב לחולים החדשים, הזקוקים לכל העידוד והתמיכה שהאגודה מציעה.

לצד זאת, מפעילה האגודה את אתר האינטרנט המושקע והעשיר במידע רפואי וכללי חיוני, בו כל גולש יכול למצוא מענה לשאלותיו ולהשתתף בפורומים, המנוהלים על ידי רופא ודיאטנית. האגודה מפעילה קו טלפוני לייעוץ ותמיכה בחולים וכן ניידת לאיתור מוקדם של המחלה.

האגודה גם הקימה את א.י.ל. – גוף המספק תמיכה לחולי סוכרת צעירים וילדים. ל- א.י.ל. יש בטאון רבעוני המספק תוכן איכותי ומרתק לחולים ומביא אליהם את החידושים המחקריים האחרונים, כמו גם מידע נחוץ ושימושי.

זכויות חולי סוכרת

לאגודה יש כוח רב כגוף גדול ומאוחד אל מול הרשויות השונות: פעולותיה של האגודה למען הכרה של הביטוח הלאומי בזכויות חולי הסוכרת, בכל הנוגע לשוויון הזדמנויות בעבודה, הכרה בסוכרת כמחלת עבודה וזכויות החולים בשירות הצבאי, לא יסולאו בפז.

בתוך כל העשייה הזאת, האגודה גם עומדת בקשר רציף עם משרד הבריאות, קופות החולים השונות וגופים נוספים,על מנת להכניס תרופות חדשות וחיוניות לסל הבריאות, וכן סיוע ברכישת מוצרים לחולי סוכרת, אשר יקלו עם מצבם.

מזון טעים ובריא

ההנאה מהאוכל היא, כידוע, חשובה לתחושה הכללית ולבריאות הנפש. האגודה לסוכרת בישראל מעודדת יצרני ויבואני מזון ותחומי עזר אחרים להרחיב את מגוון המוצרים הקיים עבור חולי סוכרת.

כמו כן, האגודה מקדמת ייצור מוצרים מתאימים לחולי סוכרת, שיוכרו באמצעות תו האגודה. כבר כיום יש מבחר מוצרים כאלה, לרווחת הסוכרתי ומשפחתו, והשאיפה להגדיל את המגוון ולהעניק לחולה את האפשרות למזון טעים ובריא.

הצטרפו לאגודה

כוחה של האגודה הוא במספר חבריה, והיא שואפת לסייע להם בנחישות ובהתמדה. ככל שמצטרפים יותר חולי סוכרת לאגודה, כך גדל כוחה לעמוד מול הרשויות השונות ולסייע לחולים בתרופות יקרות, במוצרים מתאימים ובטיפול חיוני וטוב יותר.

המרכז לטיפול ואבחון סוכרת

המרכז לטיפול ואבחון סוכרת מתמחה במתן מידע בתחום טיפול ואבחון סוכרת, כל מה שרציתם לדעת על טיפול ואבחון סוכרת. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה:
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
מדריך כושר
מעבר לאימונים: איך ביטוח מדריך כושר יכול לשמור על עסקך

עבור חובבי כושר, הפיכת תשוקה למקצוע יכולה להביא לתחושת סיפוק שאין שני לה. עם זאת, עם הריגוש של הדרכת אחרים במסע הבריאות שלהם מגיע סט של סיכונים ואחריות שאין להקל בהם ראש. בטיחות הלקוחות וביטחון העסק נמצאים בידי המדריך, מה שהופך את ביטוח מדריכי הכושר לא רק לאופציה, אלא למגן חיוני בעולם רווי אי ודאויות.

לקריאת המאמר »
כאבים במפשעה
ספורט הרפתקני ואמצעי בטיחות

מאז ומתמיד, אנשים היו הרפתקנים, סקרנים, בחנו את גבולות היכולת האנושית ובדקו מה הם יכולים לעשות ומה לא. זה בא לידי ביטוי בצורות שונות. אחת מהן היא ספורט הרפתקני. מה שאנחנו נוהגים לקרוא ספורט אקסטרים.

לקריאת המאמר »
סוכרת
מהפכה בניהול סוכרת חקר פריצות דרך במכשירים חכמים, תרופות וטיפולים חלופיים

סוכרת, מצב כרוני המאופיין ברמות סוכר גבוהות בדם, משפיע על מיליוני אנשים ברחבי העולם. מאמר זה מתעמק בפיתוחים החדשניים בטיפול בסוכרת, לרבות שימוש במכשירים חכמים, תרופות חדשות ושיטות טיפול חלופיות.

לקריאת המאמר »
תזונה
כיצד לשפר את בריאות מערכת העיכול שלך באמצעות תזונה ושינויים באורח החיים

בריאות מערכת העיכול ממלאת תפקיד מכריע בשמירה על רווחה כללית ומושפעת באופן משמעותי מהתזונה ובחירות אורח החיים של האדם. מערכת עיכול מתפקדת היטב מבטיחה שגופנו יקבל את החומרים המזינים והאנרגיה הדרושים תוך כדי סילוק פסולת. עם זאת, אורח חיים מלחיץ, הרגלי אכילה לא נכונים וצריכה לא מבוקרת עלולים להשפיע לרעה על מערכת העיכול, מה שמוביל לבעיות בריאותיות שונות לטווח הקצר ולטווח הארוך. במאמר מקיף זה, נחקור את ההשפעות של גורמים אלה על בריאות מערכת העיכול ונספק טיפים מעשיים לשיקום ושמירה על מערכת עיכול בריאה.

לקריאת המאמר »
מאמנת אישית
יעל אליה – מאמנת אישית שהיא גם מאמנת כושר, כל מה שאתם צריכים בשביל להתאמן בכיף!

אנשים רבים מתקשים לעשות את השינוי הנדרש מישיבה על הספה ללא מעש, למצב בו הם צריכים ללכת פעם או פעמיים בשבוע להתאמן. ישנם אנשים שמראש מוותרים על הצורך לבצע שינוי כזה. הם מודעים לעובדה שאינם יכולים, או מקבלים את זה שאינם רוצים בכך. הם מוכנים גם להתמודד עם ההשלכות הפיזיולוגיות והבריאותיות הכרוכות בהחלטה שלא לבצע את השינוי הנדרש.

לקריאת המאמר »
היתרונות של הגדלת צריכת המים והפחתת משקאות ממותקים

שתיית יותר מים חיונית לבריאות ולרווחה הכללית שלנו. הגוף שלנו מורכב מכ-60% מים, ושמירה על לחות עוזרת לעיכול, למחזור הדם, לוויסות הטמפרטורה ולשמירה על עור בריא. על ידי הגדלת צריכת המים שלנו, אנו יכולים לשפר את רמות האנרגיה שלנו, לשפר את התפקוד הקוגניטיבי ולתמוך בניהול משקל.

לקריאת המאמר »
התקשרו עכשיו ! דילוג לתוכן